Страници

четвъртък, 25 септември 2014 г.

За моята любима! / For my darling!


Това е една от любимите ми картички. По това време много ми се свидеше дизайнерската хартия, а и вообще всяка хартия, затова за направата на тази картичка са използвани само отходи и остатъци който ми се свиди да изхвърлям. Обичам безотходното производство. Ангелчето е правено с шаблон и структурна паста след това посипано с лъскави люспи(няма да ви казвам как се чистят после от дрехи и под) и след това изрязано. Розите са от дизайнерска двустранна хартия, както и листата, розата долу в ляво е от боядисана офисна хартия с малко глитер накрая. Отне ми 3 вечера да направя тази картичка, но резултата ме задоволи, а това е практически невъзможно. Надявам се, че и на вас ви харесва.

This is one of my favorite cards. At the time I was too stingy with the disainer paper and basicly with any paper so for this card I used scrap which I feel too pitty to trow anyway. I like to work with no waist. The angel is made with stencil and structure paste, while wet sprinkle with sparkle flake (it is really hard to clean the flakes from yourself aferwords) and cut out. Roses are made from 2sides designer paper, so are the leafs, the rose at the bottom is from painted office paper and a little glitter. It took me 3 nights to make it but the result did satisfy me which is practicly impossible. So I hope you like it also...




Няма коментари: