Страници

събота, 22 ноември 2014 г.

Микс Медия Картичка / Mixed Media Card

Здравейте,

Ето ме отново. Оказа се, че има хора който четат и за тях по специално за Кати Атанасова и Anne Temple e:



Картона е релефен за акварел. Първо напръсках със спрейовете на Артисте (любими синьо, жълто и тюркоаз) след това нанесох Mod Podge - мат с шпатула става много по лесно. Нанесох едрия сняг на Пентарт (това което няма нищо общо със сняг, но има страхотна текстура за лунен пейзаж, а в дадения случай на море). пак няколко пъти напръсках с Артисте, по краищата добавих няколко капки от мастилото на Рейнджър и го размих с вода. Изсуших идеално всичко и за да убия малко синия цвят напръсках със жълто на Артисте. Отдолу добавих от пясъчната структурна паста на  Cadence, страхотна е има много различни топченца и в зависимост от това как я нанасяш изглежда различно.
Парче бинт добавих няколко цвята зелено и го изсуших директно върху картона (малко икономия на лепило). След това напръсках обилно с жълто за да смекча малко зеленото. Нарисувах с ембосинг маркер кръгове и ги посипах с бяла пудра разтопих ги и воала балончета във водата. Сега детайлите: тензуха намазах на места с лепило и добавих прозрачни мъниста имитация на хайвер(умно а?) а ситните перлички - микробисер....... страхотни са, много съм горда с тях..... само 60 стотинки от баба Марта ....... взех си 8 цвята като невидяла. Корала е с черен  брокат на Стамперия, много си го обичам вече имам 4 цвята. Рибките си ги направих от Фимо и малко ги разкрасих.
Така и стигнахме до печата ....... От 1 месец разглеждам дигитални печати и всичките ми изглеждат много детски (не, че не ги харесвам, но идеята в главата ми беше друга. Ако ще оцветявам то първият трябва да е това което съм аз....... необикновен) ама съм скромна. И ето най-накрая намерих това което търсих...... магнетичен.......необикновен.........дълбок.......уникален...... приказен....... http://www.aurorawingschallenge.blogspot.com




и детайлите:
Все още нямам с какво да оцветявам така, че косата е оцветявана с перлени химикали или както там им викат, част от косата е с брокат от стамперия, другата част с микроперли имитация на истински перли. Края на опашката с обикновен флумастер който вече е почти свършил така че бая ме озори. А тялото и опашката с пигментното мастило на IZING с четка. Тъй като Русалката се сля с фона съм добавила бял витражен контур.
Думата е с дълбоко значение ...... няма да ви кажа какво.....тя е също със сух брокат.

 


Участвам за първи път в http://cardmaniachallenges.blogspot.com/ и съм много развълнувана.
Също така в http://www.aurorawingschallenge.blogspot.com/ все пак трябва да покажа как съм обезобразила нейния печат....... sorry....... I will do better next time and will use proper markers. Promise.
and http://sparklensprinklecreativechallenges.blogspot.com/
and http://4craftychicks.blogspot.com/

Няма коментари: