Страници

петък, 7 ноември 2014 г.

Микс Медия "Алиса в страната на Чудесата" страници 1 и 2/ Mixed Media "Alice in the Wonderland" page 1 and 2

Здравейте отново,

Днес съм ви подготвила една страничка за албум направена специално за малката дъщеричка на Софи.


Намесила съм толкова много, че даже не знам от къде да започна.
Първо листът ще бъде разрязан на 2 посредата за да се оформят две вътрешни странички с общ мотив.
Фона е правен с акварелни бой, след това със сухи пастели нарисувах стъблото на дървото, с акрилни бой листата. От дясно напръсках с спрей мастилата на Артисте(благодаря на магазин naborsata.com чаках ги цели 6 месеца). Опиташ ли веднъж води до пристрастяване, уникални са. Едва след това грундилах фона с безцветен грунд, на места с гессо, за съжаление се загуби блясъка на мастилата, но за всичко си има начини. Малко фина структурна паста за квадратите, камъните са правени с напукваща текстурна паста на Пентарт  (никак не е лоша). В горния десен ъгъл се опитах да сложа сняг от Пентарт (няма нищо общо със сняг много едри частици, през шаблон не става нищо. Много съм разочарована и от снега на контур. Така че все още нямам сняг) Но аз съм си оптимист размазах го малко с пръст  от перлените мастила и заприлича на лунен пейзаж, просто страхотно. В ъгъла в дясно малко маниста, брилианс на стамперия(ГОООООООООлям фен съм му). Всичките детайли са боядисвани на ръка с акрилни бой. Оградата е с еднофазно кракле.



Печатите, голям проблем, не съм им фен, но нали е за идеята, намерих в интернет дигитален печат от оригиналната книжка на Алиса в Страната на Чудесата. Котката я боядисах (това е точната дума) с металните маркери на Пепърмания тези който се продават в комплект по 6. За съжаление лилавия беше развален още като го купих така че от 6 станаха 5 използваеми. И цялостно я покрих с глоси акцент пак от naborsata.com, страхотен ефект само за 2,95 лв. Умишлено я боядисах с маркерите исках максимално да се слива с дървото и да ти трябва време да я откриеш.
Оттам оцветих Алиса с акварелни моливи(ако се чуди някой комплекта ми е от 12, но смятам да си купя по голям) Пробвайте ги преди да ги купите има по-твърди и по-меки, меките са за предпочитане. Не съм размивала с вода само с пръст за да смеся цветовете. Шапката е боядисана с черен акварелен молив, след това частично с перманентен черен маркер с който си надписвам пластмасовите етикети на цветята после лепило пак брилианс от стамперия, а периферията с глоси. слонките и листата са боядисани с перлените бой на Cadence шишенцата са големи а същевременно са много економични (боята става за всякакви повърхности пробвала съм я на МДФ, дърво и плат ефекта е уникален). Ако не се развалят сигурно ще ги ползвам цяла година. Да замалко да забравя мрежата, тя е остатък от един букет. Буквите са изрязани с щанца и са покрити с брилианс. Малко лъщавко от Магазин за 1 лев и готово.



Снимките не са много добри, но няма как да станат тъй като е много ярко и лъскаво, за което се извинявам, на живо всичко е ярко блести и прелива.

Надявам се на някой да му е полезно и ако имате още въпроси питайте с радост ще ви отговоря.

И моля оставяйте коментари, всеки творец иска да види какво мислят хората добро или лошо.

Участвам в sparklensprinklecreativechallenges.blogspot.ca

Няма коментари: